[ANY] Weddings
Опубликовано: 28.08.2013, 11:38
Увеличение картинки
[ANY] Weddings
Описание: Плагин дает возможность выйти за муж/жениться за/на игроков, с которыми вы играете и поддерживать с ними стабильные отношения :xD: 
Установка: Распакуйте архив в папку sourcemod. По дефолту юзается локальная база sourcemod. Чтобы использовать другую впишите "weddings" в sourcemod\configs\databases.cfg и установите sm_weddings_database 1
Команды:

  • sm_marry

Открывает меню для выбора пары

  • sm_revoke

Отмените предложение, которое внесли.

  • sm_proposals

Открывает меню, таким образом, вы можете просмотреть всех игроков, которые сделали предложение вам, выберите предложение и вы будете женаты.
  • sm_divorce

Подайте на развод. Но зачем вы это сделали?

  • sm_couples

Меню с топ-парой, котороая провела больше всех времени вместе. Показывает их имена и дату свадьбы.
  • sm_weddings_reset

Команда администратора, флаг: ban. Обнулить базы данных плагина.

Квары:
PHP код:
// Сколько минут игроки должны ждать после успешного использования команд. 
// - 
// Default: "0" 
// Minimum: "0.000000" 
// Maximum: "30.000000" 
sm_weddings_command_delay "0" 

// Какую базу данных использовать.  
// 0 = sourcemod-local | 1 = другую  
// Если выбрали 1, то впишите "weddings" в "sourcemod\configs\databases.cfg". 
// - 
// Default: "0" 
// Minimum: "0.000000" 
// Maximum: "1.000000" 
sm_weddings_database "0" 

// Следует ли запретить незамужним игрокам присоединяться к серверу. 
// - 
// Default: "0" 
// Minimum: "0.000000" 
// Maximum: "1.000000" 
sm_weddings_disallow_unmarried "0" 

// Сообщение для кикнутых игроков 
// Применяется, только если sm_weddings_disallow_unmarried имеет значение 1. 
// - 
// Default: "Unmarried clients currently not allowed" 
sm_weddings_kick_message "Unmarried clients currently not allowed" 

// Сколько пар показывать в !couples меню.  
// -  
// Default: "10"  
// Minimum: "3.000000"  
// Maximum: "100.000000"  
sm_weddings_show_couples "10"


Natives(Нативы для скриптеров)
PHP код:
/** 
 * Retrieves the slot number of a client's partner. Use this function to check whether a client is married. 
 * 
 * @param client            The slot number of the client. 
 * @return                    The slot number of the partner, -2 if the client is not married, -1 if the partner is not connected. 
 *                            If 0 is returned, then either the client is not connected, or the marital status is still being checked. 
 */ 
native GetPartnerSlot(client); 


/** 
 * Retrieves the name of a client's partner. 
 * 
 * @param client            The slot number of the client. 
 * @param buffer            Destination buffer, will be empty if the client is not married. 
 * @param maxLen            Destination buffer length. 
 * @noreturn 
 */ 
native GetPartnerName(clientString:buffer[], maxLen); 


/** 
 * Retrieves the steam ID of a client's partner. 
 * 
 * @param client            The slot number of the client. 
 * @param buffer            Destination buffer, will be empty if the client is not married. 
 * @param maxLen            Destination buffer length. 
 * @noreturn 
 */ 
native GetPartnerID(clientString:buffer[], maxLen); 


/** 
 * Retrieves the marriage score of a client. 
 * 
 * @param client            The slot number of the client. 
 * @return                    The marriage score, -1 if the client is not married. 
 */ 
native GetMarriageScore(client); 


/** 
 * Retrieves the timestamp of a client's wedding. 
 * 
 * @param client            The slot number of the client. 
 * @return                    The timestamp of the wedding, -1 if the client is not married. 
 */ 
native GetWeddingTime(client); 


/** 
 * Fills an array with the proposals of all connected clients. 
 * Given a client with slot number x, array[x] = -2 means the client has not proposed to anyone, 
 * array[x] = -1 means the client has proposed but the target is not connected. 
 * array[x] = 0 means that either the client is not connected, or the marital status is still being checked. 
 * Any other number indicates the slot number of the target. 
 * This array will NOT be updated! To update the array call GetProposals again. 
 * 
 * @param array                Destination array. 
 * @param maxLen            Destination array length. This should be MaxClients + 1. 
 * @noreturn 
 */ 
native GetProposals(array[], maxLen); 


/** 
 * Fills an array with the marital statuses of all connected clients. 
 * Given a client with slot number x: array[x] = -2 means the client is not married, 
 * array[x] = -1 means the client is married but the partner is not connected. 
 * array[x] = 0 means that either the client is not connected, or the marital status is still being checked. 
 * Any other number indicates the slot number of the partner. 
 * This array will NOT be updated! To update the array call GetMarriages again. 
 * 
 * @param array                Destination array. 
 * @param maxLen            Destination array length. This should be MaxClients + 1. 
 * @noreturn 
 */ 
native GetMarriages(array[], maxLen); 


/** 
 * Called when a client makes a marriage proposal. 
 * 
 * @param proposer            The slot number of the proposer.  
 * @param target            The slot number of the target. 
 * @noreturn                       
 */ 
forward OnProposal(proposertarget); 


/** 
 * Called when a client accepts a marriage proposal. 
 * 
 * @param proposer            The slot number of the proposer.  
 * @param accepter            The slot number of the accepter. 
 * @noreturn                       
 */ 
forward OnWedding(proposeraccepter); 


/** 
 * Called when a client divorces. 
 * 
 * @param divorcer            The slot number of the divorcer. 
 * @param partner            The slot number of the partner, -1 if the partner is not connected. 
 * @noreturn                       
 */ 
forward OnDivorce(divorcerpartner);

История изменений
PHP код:
1.0 
Initial release

1.1  
Bots no longer listed in the !marry menu
Added sm_weddings_version cvar

1.2 
Fixed a rare but possible bug
Minor code changes

1.3 
Added a bunch of natives
Added sm_weddings_show_couples cvar
Added auto-generated weddings.cfg file

1.4 
Added support for a custom database
Code changes

1.5 
Connecting players no longer listed in the !marry menu
Modified divorce notificationduration of marriage included
More natives

1.6 
Added sm_weddings_reset admin command

1.7 
Added sm_weddings_command_delay cvar
Fixed a bug

1.8 
Blocking bi-directional proposalsnotifying about an existing proposal instead
Bug fixes

1.9 
Added sm_weddings_disallow_unmarriedsm_weddings_kick_message cvars
Advanced command usage storingallowing greater delays
Added combined marriage scoresum of frags of both clients
Top couples ordered by marriage score
Bug fixes

1.9b 
Small bug fixes

2.0 
Switched to threaded-sql for better performance
Drastically reduced interaction with the database by optimizing code
Reworked existing native functions
Added new native functions

2.0b 
A few necessary fixes

2.0.1 
Even more fixes

2.0.2 
Filled some documentation gaps

2.0.3 
Small bug fixes

2.0.4 
Swapped marriage date and score in the !couples menu so that points are more easily visible.
















Оригинал
Категория: Плагины sourcemod | Добавил: root Просмотров: 3260 | Загрузок: 118 | Рейтинг: 5.0/13
Скачивать и комментировать могут только зарегистрированные пользователи.

Регистрация или Вход

  1. Комментарии ВКонтакте
  2. Комментарии на сайте
Всего комментариев: 0